Pilihan Hati

|
Setelah hampir tiga bulan menjalankan perbincangan dan juga market survey, akhirnya jenama Merida telah menjadi pilihan utama bagi kumpulan kami. Setelah segala perkiraan dan persiapan dari segi mental mahupun fizikal (nak ikat perut) telah dilaksanakan dengan jayanya, maka Merida Matts TFS XC 100-D telah menjadi pilihan En. Zulkifli. Itupun setelah hampir berminggu-minggu pihak admin telah meracuni fikiran En. Zul agar membuat pemilihan yang betul-betul puas hati bila berkayuh nanti. Akhirnya setelah berjaya diracuni fikiran En. Zul, beliau telahpun membuat keputusan yang bijak. Jauh kelihatan riak wajah ceria En. Zulkifli memegang basikal yang akan dinaikinya.

Setelah persetujuan dicapai dan model yang dikehendaki ada dalam stok, maka turunlah kotak basikal Merida En. Zul, siap sedia untuk dipasang. Setelah siap dipasang dan diuji maka kami pun membawa pulang basikal baru di dalam kereta.

En. Zaiham d an En. Zul sempat menunjukkan "peace" sebagai tanda puas setelah berjaya mendapatkan basikal yang dihajati selama ini. Apa yang penting adalah nasib yang menyebelahi kami kerana frame basikal yang diingini terdapat dalam simpanan kedai, kalau tidak melepaslah untuk mengayuh tahun ini, kenalah tunggu tahun depan dan terpaksa menambah bajet lagi. Apapun syabas kepada En. Zul yang telah memulakan kayuhan pertama.


Berikut paparan-paparan yang sempat dirakamkan lensa kamera di dalam kereta bersama basikal Merida yang baru dibeli.































1 comments:

MAT KEDAH said...

Sure tidor lena lepas nie..

Post a Comment